Cumartesi, Şubat 26, 2011

yok-sa

o geliyor!
o şimdi gelecek!
biliyorum !
tam da vazgeçtiğim anda
çıkacak karşıma!
siz de bilmiyor musunuz sanki?
Ha?
onun çok sevdiği,
biricik sevdiği
bu değil mi sanki!
hani benim tamamen vazgeçtiğim anda?
ne yani bütün sanrılarım,
nasıl yani?
ne diyorsunuz!
tek sevdiği gitmek mi!!
hayır,
yani ben değil miyim sevdiği..

ne!?
o
sevmez miydi
en çok benimle gitmeyi!!
yani;
sanrılarım mı?
hayır!
sancılarım!
yo hayır?

onun gelmediği vaki,t,
benim sancılarım'

ne yani ölecek miyim?

ne o gelmediyse yaşayacağım mı sandınız!
;
tabii yaşayacağım! o gelene kadar
acıyacağım..

önce kalbim sancıyacak,
sonra böbreklerim sancıyacak
ve ;
midem acıyacak
o gelmiyorsa elbet..

ölümse,
öldüysem öleceğim!

o gelmiyorsa artık..

ne manası var hem!

durun,
bakın
...

o gelecek!

gelmiyor mu!
öleceğim öyleyse!
evet,
vazgeçeceğim...

yoksa,
yokolacağım..

bu bir çıldırış m yanii,
ne saçmalıyorsunuz !

çıldırmadım,
ölüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder