Cumartesi, Şubat 01, 2014

3+1 evsendrommu.

norveç manzaralı odamda mathilda'yı düşünüyorum.

abi cidden norveç manzaralı. şaka tatlım gerçek şu ki; şaka işte tatlım. seni sevdiğim yerimden gülüyorum arasıra. abi cümlelerimi anlamıyorum. çok yazık. kayış gibi oldu. aha bunu da anlamadım ;) yaa çok seviyroum. hep çalan şarkılar yüzünden olucak.

norveç manzaralı odamda mexico'yu hayal ediyorum. tabi ki hayal edicem. iki hayal edicem. inan ben de anlamıyorum. içimden bir ses mathilda mexico'da beni düşleyor. içimd
beni öptüğünlü şarkılar dinliyorum. sabah olsun. fazla kinetik enerjiden uyuyamıyorum. çok yorulmuşken üzerime gelmeye başlayabilir. saat 4 olmasaydı dinnlediğim şarkıları başka türlü anlardınız biliyorum amk. saatin 4 olduğunu düşünemeyen tarafımla dinliyorum ben oysa. koluma batıyor koltuk.
doğrulduğum yerlerden anlaşılmıyor. bazen çok kafaya ttakıyorsun. siktiğimin türkçesi fazla mecazi amk. benim suçum yok. türkçemi çevirmem gerektiği zamanlar kafam atıyor.

ŞİMDİ ELİNİ ÇENENİN ALTINA KOYAR MISIN LÜTFEN, HAYIR SADECE ELİNİ ÇENENİN ALTINA GÖTÜRÜR MÜSÜN LÜTFEN
SENİ SEVİYORUM
tabi ki elini çenenin altına koymalısın. hayat düşüncesiz olmak için fazla tekdüze. düşünceli zamanlara ihtiyacın var amk. beni anladın.
şimdi de işaret parmağınla tahtaya vur üç kere. tahtalım. ah kara tahtalım. ellerini ver bu gece. bu gece ellerine kimin ihtiyacı olduğunnu biliyor musun, kimlerin. elleri biri tarafından istenmeyen birileri cidden var şu dünyada. belki anneleri falan ölmüştür belki de ölmemiş. ama var di mi? orda bi anlaşalım. mesela ben bir kişinin değil birilerinin ellerine yoğun bir arzu beslediğimi farkedebilirim birazdan. elleriniz canım, güzel ellerinizi keşke verebilseydiniz bana" diyebilirim, birazdan.  düşünürken bile gülümsedim ellerinizi.
SİZİ SEVİYORUM, teşekkürler.

kayış gibi işte. neyse ellerini ver. ellerini uzat. ellerini uzattığını düşün. sevmediğin insanları atlamaya kalkma sakın. hem nasıl sadece ellerini isteyen birini sevmeyebilirsin, sadece istediği ellerin olmasa bile..tam orayı tabi ki atlayabilirsin. ellerin birileri için çok güzelken, ellerini uzattığını düşün. yeter..

bu kadar yorulmasaydım
takatim olsaydı

abi çok güzel şarkılar.. enden bu kadar optimist olduğumu inan, anlamıyorum. cümlelerimi inan anlamıyorum. iyi ki tam şuan çıkıp anlamak da istemiyor ya da bigün çıkıp anlamadığını dile getirmiycek; resmen şanslıyım.

suratımddaki aptal gülümsemeye bir çiş molası kadar yakınzağım.

mutluluk ve biz. işte bu biz o kadar çok insan ki.. öyle diliyorum :)

abla yakmış galiba. hayata başladığım ilk yedi yılım çok iyimserdi, neşe saçtım. sonra noldu bilmiyorum, sıçtım; sıçmışım. hep değil hep yapmadım ama öyle oldu, yani. belki bi şeyleri ciddiye aldım, ciddiye almaya başladım diyedir. bi onbir sene kadar da ciddiyeti bırakamadım sanırım. son iki seneye aşkındır da, ciddiyeti yaban ellere bıraktım olacak yine bi curcunadayım. bozmasın.

keşke uyuyabildiğim zamanlar daha çok olsa. uyumak için uyuyakalmam gerektiği zamanlarıı yaşamak istemiyorum. abi şarkılar bozdu şuan gliba. değiştir, değiştir, değ..............






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder