Perşembe, Aralık 14, 2017

güneş kremi



hayal etmek lazım, daha çok hayal kurmalı: vitamin gibi
anneni daha çok araman lazım, öpüşür gibi.

daha çok gülümseten sularda yüzmek lazım.
havuzda yüzmek gibi; denizde yüzmek gibi..: ayrı ayrı
eğer yüzmek gibiyse zaten oooo...    ohoo ters işareti.

halk eğelencesiymiş
:hamam




eve yeni döndüm "bi daha ne zaman dans edecektim ayaklarım güzel terleyeckti ne zamandı



!noldu(¿nerdesin nerde)çok mantıklıyı da çok saçmayı da çok sevmek.çok sevmek için.





"döndüğüm bu sema sensin"

: natural hayaller//bibolar hayaller (how lowyanılmıyorum..
"
Kuşlar kiremitleri kırmış, dedi kadın. Karateci olanlar mı? dedi adam.






dünyayı çiz: şuan herkes anlaşılmaz.. 

kendime: öğütleri kapat, florasanları da. gölgelere ve tövbelere bak.




abayı yaksam İNAT 






23 yaşındayım ve annemi özledim.. annem yan odadaydı üstelik, onu özlemekle bi senedir tanışmıştım.


yok içmiycem; bi de mavi abi... pembe, yeşil ve mor abi

Perşembe, Eylül 28, 2017

silver































PARALEL HEVESLER

takat: evde zambak çizmeye çalışmak

arzun ne yönde olursa felaketin o yönde olur.



yersiz dünler/ yordu günler
inkar, bitti. inkar bitti.
-belirdiğindee

"döndüğüm bu sema sensin"

önce çiçekler açsınsonra tüm bahçeyi gezeriz.  




Pazartesi, Ocak 02, 2017

hi bye

if you could read your mind .hahaha


sonra biraz daha duramıyosun hep saçmalayamam daha fazla diyosun da hep daha fazla saçmalıyousun<. üstelik bunu bi seferde yazdım iyi bence
helal bana vazgeçmiyorum hemen

hassasiyetimden prangalar eskkittim

insan biraz öyledir..insan biraz şöyledir zaten
zzaten
zatı

.solaris

ayaklarını sıcak tut. biraz ısıyı yükselt hava buzz: 

yanlış şeylere üzülme.


mola. -molada mola vermek, başlamadan önce uzun bir mola vermek




"Hoy voy a vengar a mi hermano como le jure a mi padre "


değiştir abi
change the mood
değiştir tuşu



parise hayranlığım başladı.. tekrar güzelleşip güzel güzel gezebilirim:HOPe
ruh eşi. -La La love you

l.

salına salına
savura savura
dans

mmm.midnight     ilham şuan gelmesin

Sefiller 2017